logoSmall
کیش

خرید و رزرو تفریحات کیش سایت رسمی خرید بلیط به همراه تخفیف های شگفت انگیز

جزیره کیش یکی از قطب های پربازدید گردشگری در ایران شناخته می شود که با داشتن جاذبه های طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان توریست های بسیار زیادی را از سرتاسر ایران و جهان به خود جذب کرده است. جزیره کیش به دلیل محبوبیت بالا سبب شده بسیاری از کنسرت های خواننده های معروف کشورمان در این جزیره برگزار شود. تفریحات کیش اینقدر زیاد است که در این مقاله نمیتوان همه را نام برد ولی در ادامه همراه ما باشید تا با بسیاری از این تفریحات آشنا شوید. همچنین میتوانید از برای رزرو تفریحات کیش از سایت رسمی اقدام نمایید تا از تخفیف های هیجان انگیز و همیشگی بهره مند شوید.

 

1- تم پارک سنتر رزرو تفریحات کیش

تم پارک سنتر رزرو تفریحات کیش

تم پارک سنتر کیش یکی از زیر مجموعه های اصلی مجموعه ی ایران فان در کیش است. این تم پارک با داشتن مساحتی بالغ بر 3500 مترمربع در ساختمان نماد کیش واقع شده است که شامل دو بخش می باشد.

اولین بخش این مجموعه قسمت مجیک پارک یا پارک جادویی است. پارک جادویی بزرگ ترین تم پارک خطای دیدی است که در خاورمیانه واقع شده است. این مجموعه با داشتن بیش از 100 آثار در حوزه های مختلف مانند آثار سه بعدی، دنیای بی نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار خطای دید، دنیای بلک لایت و ده ها آثار دیگر که ارزش بازدید کردن این مجموعه را صد برابر افزایش می دهد. تمام این آیتم ها سبب شده که این تم پارک در ردیف 5 موزه تراز اول جهان قرار گیرد.

میرسیم به بخش دوم مجموعه ی تم پارک سنتر کیش. بخش ژوراسیک پارک  و دراگون پارک بزرگترین پارک سرپوشیده منطقه محسوب می شود که آیتم های بسیار دیدنی زیادی دارد. از جمله دایناسور های متحرک رباتی و أنواع اژده های بزرگ و کوچک.

به همراه تمامی این بخش های بسیار دیدنی بخش های متنوع دیگری مانند فروشگاه محصولات یادگاری مخصوص مجموعه، کافی شاپ و رستوران، فروشگاه تخصصی عکاسی از جمله امکانات دیگر تم پارک سنتر کیش است.

برای تهیه بلیط تم پارک سنتر کیش از وبسایت رسمی مجموعه ایران فان اینجا کلیک کنید.

 

2- تم پارک سفر به دور دنیا رزرو تفریحات کیش

تم پارک سفر به دور دنیا

تم پارک سفر به دور دنیا یکی دیگر از زیر مجموعه های ایران فان است که در جزیره ی زیبای کیش قرار دارد. این تم پارک با داشتن آیتم های مختلف توانسته بسیاری از توریست های خارجی را به خود جذب کند. این تم پارک با به تصویر کشیدن فرهنگ کشور های مختلف توانسته به خاص ترین تم پارک ایران تبدیل شود. فرهنگ کشور هایی مانند هند، چین، آمریکا، ژاپن، کشور های عربی و….

این مجموعه در مرکز دیپلمات مال کیش واقع شده است که از نظر دسترسی به آسانی خودتان را برسانید.

برای تهیه بلیط تم پارک سفر به دور دنیای کیش از وبسایت رسمی مجموعه ایران فان می توانید اینجا کلیک کنید.

 

3- اسکوتر زیردریایی رزرو تفریحات کیش

اسکوتر زیر دریا

تفریحات آبی همیشه از آن سرگرمی هایی بود که واقعا نمیتوان به سادگی از کنار آن رد شد. غواصی مدرن یا به عبارت دیگر اسکوتر زیر دریایی به شما این امکان را می دهد تا عمق 10 متری به زیر دریای زیبای خلیج فارس بروید و از شگفتی های زیر دریا لذت ببرید. اگه غواصی کردن بلد نیستید و ترس این را دارید که مشکلی پیش بیاید باید بگوییم که در تمام مدت استفاده شما از اسکوتر زیر دریایی یک مربی حرفه ای شما را همراهی می کند تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کند. استفاده از این سرگرمی برای افراد زیر 12 سال و افرادی که مشکلات فشار خونی یا بیمار های قلبی دارند توصیه نمی شود. همچنین برای استفاده از اسکوتر زیر دریایی باید بالای 150 سانتی متر قد داشته باشید.

برای تهیه بلیط اسکوتر زیر دریایی کیش از وبسایت کیش تخفیف می توانید اینجا کلیک کنید.

 

4- فلای بورد رزرو تفریحات کیش

فلای بورد

به جرات می توان گفت هیجان انگیز تر از فلای بورد در بین تفریحات آبی نمی توانید پیدا کنید. فلای بورد تفریحی است که تجربه پرواز تا ارتفاع چند متری از سطح دریا را ممکن میسازد. در این تفریح می توانید بین آسمان و دریا هر حرکت نمایشی که می خواهید انجام دهید و یک خاطره ی تکرار نشدنی را برای خود ثبت کنید.

برای تهیه بلیط فلای بورد کیش از وبسایت کیش تخفیف می توانید اینجا کلیک کنید.

 

5- پارک آبی بادی مارینا رزرو تفریحات کیش

پارک آبی بادی

اگر تجربه ی پارک های آبی معمولی را داشته باشید میدانید که پارک های آبی که معمولا هم سرپوشیده هستند دارای تعداد زیادی سرسره و آیتم های از این دست هستند که ساعت ها می توانید از آنها استفاده کنید و سرگرم شوید. . ولی پارک آبی بادی مارینا صد و هشتاد درجه با چیزی که قبلا دیده اید فرق دارد. چراکه این پارک آبی دقیقا وسط دریا طراحی شده است. دیگر خبری از سرسره های مارپیچ غول پیکر یا سقوط آزاد های دلهره آور نیست. بلکه الان می توانید در پارک آبی بادی مارینا یک تجربه بشدت خاص و متفاوت را از سرسره ها و بخش های مختلف بادی تجربه کنید.

 

6- پارک آبی اوشن رزرو تفریحات کیش

اوشن پارک

همانطور که در بخش بالایی گفته شد پارک های آبی معمولا یک محیط سرپوشیده با انواع و اقسام سرسره ها و تونل های آبی است. پارک آبی اوشن هم دقیقا اینگونه طراحی شده ولی با یک تفاوت بسیار جالب. این پارک آبی سرپوشیده نیست. هوای شرجی جزیره ی زیبای کیش به همراه تفریحات آبی این پارک می توانید یک روز خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای تهیه بلیط پارک آبی اوشن کیش از وبسایت رسمی اوشن پارک می توانید اینجا کلیک کنید.

 

7- سافاری رزرو تفریحات کیش

سافاری کیش

یک پکیج کامل از انواع تفریحاتی که می توانید در دل طبیعت کیش تجربه کنید. این پکیج شامل موتور چهارچرخ سواری و موتور باگی سواری بر روی تپه های شنی، بانجی شوتینگ، کارتینگ، شتر سواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینک واقعیت مجازی و کلی سرگرمی های مهیج دیگر است که برایتان مهیا شده است. تمامی این تفریحات در مجموعه پارس سافاری کیش وجود دارد که شما می توانید تک تک آنها را تجربه کنید.

 

8- جایروکوپتر رزرو تفریحات کیش

جایروکوپتر

جایروکوپتر یک هلی کوپتر تفریحی است که دو سرنشین دارد. اگر قصد دارید که جزیره ی زیبای کیش را از بالا تماشا کنید یکی از بهترین گزینه هایی می توانید انتخاب کنید جایروکوپتر است. شما به همراه خلبان می توانید به مدت 10 دقیقه بر فراز آسمان آبی کیش پرواز کنید تا یکی از خاص ترین روز های عمرتان را رقم بزنید.

برای تهیه بلیط جایروکوپتر کیش از وبسایت کیش تخفیف می توانید اینجا کلیک کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که محبوب ترین تفریحات کیش را همراه با سایت خرید بلیط به شما ارائه دهیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفیده بوده باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

X