logoSmall

ایرانگردی

مراکز خرید کیش

امتیاز کاربران

بهترین هتل های جزیره کیش

امتیاز کاربران

از 1 رأی

جزیره کیش، یکی از زیبا ترین و معروف ‌ترین جزایر ایران در خلیج فارس است. این جزیره با داشتن آب و هوای گرم و معتدل، سواحل شنی زیبا، دریای آبی و صاف، و امکانات تفریحی متنوع، مقصدی ایده‌ آل برای تعطیلات و گردشگری است. اما یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های هر سفر، انتخاب هتل مناسب برای اقامت است.
جزیره کیش، یکی از زیبا ترین جزایر ایران در خلیج فارس، با داشتن طبیعتی خیره ‌کننده و مردمانی بسیار خون گرم، مقصدی بی ‌نظیر برای گردشگران از سراسر دنیا است. اما یکی از جذابیت‌ های برجسته این جزیره، غذا های محلی آن است.
به دنیای سینما خوش آمدید! در این مقاله، شما را به سفری هیجان انگیز در دل پردیس ‌های سینمایی تهران خواهیم برد. از برج میلاد، که بزرگ ‌ترین پرده نمایش ایران را در خود جای داده، گذری به سینما چارسو خواهیم داشت و در نهایت، در پردیس سینمایی ایران مال، تجربه‌ ای فراتر از یک سینمای معمولی را خواهیم داشت.
جزیره کیش، با سواحل درخشان و آب‌ های نیلگون خلیج فارس، به‌ عنوان مقصدی رؤیایی برای گردشگران شناخته شده می شود. یکی از جذابیت ‌های منحصر به ‌فرد این جزیره، رستوران‌ های لوکس آن است که با طراحی داخلی زیبا، نور پردازی هنرمندانه، و فضایی دل‌ نشین، تجربه ‌ای بی ‌نظیر را برای مسافران ارائه می ‌دهند.
شاید اقامتگاه های بوم گردی ایران به پای هتل های پنج ستاره نرسد، ولی در این اقامتگاه ها می توانید لذت زندگی در دل طبیعت را تجربه کنید. اقامتگاه های بوم گردی خانه های سنتی هستند که در روستا ها و مکان های بکر قرار گرفته اند.
مکان های دیدنی اصفهان در نوروز

امتیاز کاربران

از 1 رأی

اصفهان، شهری کهن و زیبا، در قلب ایران جای دارد و با معماری ‌های باشکوه و فرهنگ غنی خود، همواره مورد توجه گردشگران زیادی بوده است. نوروز، جشن باستانی ایرانیان، فرصتی استثنایی برای بازدید از این شهر و تجربه ‌ی جاذبه ‌های فرهنگی و تاریخی آن می ‌باشد.
مکان های دیدنی شیراز در نوروز

امتیاز کاربران

از 1 رأی

شیراز، شهری که نامش با عطر بهار نارنج و سروده‌ های حافظ عجین است، در ایام نوروز به مکانی رویایی برای گردشگران تبدیل می‌ شود.
X