logoSmall

ایرانگردی

مکان های دیدنی اصفهان در نوروز

امتیاز کاربران

از 1 رأی

اصفهان، شهری کهن و زیبا، در قلب ایران جای دارد و با معماری ‌های باشکوه و فرهنگ غنی خود، همواره مورد توجه گردشگران زیادی بوده است. نوروز، جشن باستانی ایرانیان، فرصتی استثنایی برای بازدید از این شهر و تجربه ‌ی جاذبه ‌های فرهنگی و تاریخی آن می ‌باشد.
مکان های دیدنی شیراز در نوروز

امتیاز کاربران

از 1 رأی

شیراز، شهری که نامش با عطر بهار نارنج و سروده‌ های حافظ عجین است، در ایام نوروز به مکانی رویایی برای گردشگران تبدیل می‌ شود.
ایران، با تاریخی کهن و طبیعتی متنوع، مقصدی رویایی برای گردشگران است. از کوه‌ های برفی تا بیابان‌ های داغ، از جنگل‌ های انبوه تا سواحل مرجانی، هر گوشه ‌ای از این سرزمین، داستانی برای گفتن دارد.
مکان های دیدنی تهران در نوروز

امتیاز کاربران

از 3 رأی

تهران هر ساله در ایام نوروز به مقصدی دیدنی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می ‌شود. این پایتخت باستانی ایران، با جاذبه‌ های فرهنگی و تاریخی خود، داستان ‌های بسیاری برای گفتن دارد و هر کوچه و خیابانش شاهد رویداد های مهمی بوده است.
وقت فصل ننه سرما از راه می رسد شهر می شود عروس سفید پوش و تازه زیبایی های شهر نمایان می شود. مخصوصا تهران که با داشتن کافه ها و خیابان های دلنشین و مکان های تفریحی زیبا و جذاب می تواند بهترین روز های سال را رقم بزند.
آشنایی با موجودات دریایی در تهران، اقیانوس پارک

امتیاز کاربران

از 2 رأی

اگه بخواهیم به شگفتی ها و عجایب اقیانوس ها نیم نگاهی بندازیم هم باید تا صبح درباره ی آن حرف بزنیم. اقیانوس ها و دریا ها درصد زیادی از کره ی زمین را تشکیل می دهند و در این بین محل زندگی بسیاری از موجودات شناخته شده و یا حتی شناخته نشده ای است که شگفتی های خارق العاده ای دارند.
زمانی که شهر لباس رنگارنگ پاییزی خود را به تن می کند به یک تابلوی هنری تبدیل می شود که پر است از نقش و نگار های متفاوت. اگر در فصل پاییز فقط به فکر خانه نشینی باشید و حتی یک بارم به فکر کردن تهران گردی نیوفتاده اید، باید بگم یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی خودتان رو مرتکب شده اید.
شهر تهران به ترافیک و شلوغی و سرو صدای بوق ماشین ها و آلودگی هواش است که شهرت دارد. ولی دور از تمام این موارد قشنگی هایی دارد که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. خیابان ولیعصر با اون درختان تنومندش یا خیابان انقلاب با کافه های بزرگ و کوچکش و حتی خیابان سی تیر با غذا های خیابانیش.
مکان های مذهبی تهران

امتیاز کاربران

از 2 رأی

در بین تمام دود و دم و شلوغی شهر تهران مکان هایی وجود دارد که در عین سادگی بسیار آرامش بخش است. گاهی انسان نیاز دارد با خود و خدای خود خلوتی داشته باشد و چه جایی بهتر از مکان های مذهبی تهران برای این خلوت دو نفره.
تهران به عنوان یکی از شهر های قدیمی و مهم ایران همیشه در تلاطم روزگار خوشی ها و ناخوشی های زیادی را به خود دیده است. تهران همانند یک مداد رنگی هزار رنگ است. به هر طرف شهر که نگاه کنید یکی از این هزار رنگ را می توانید مشاهده کنید.
جزیره کیش یکی از قطب های پربازدید گردشگری در ایران شناخته می شود که با داشتن جاذبه های طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان توریست های بسیار زیادی را از سرتاسر ایران و جهان به خود جذب کرده است.
تهران، پایتخت ایران، یک شهر پرجمعیت و پرانرژی است که برای کودکان انواع فعالیت‌ها و تفریحات مناسب وجود دارد. از پارک‌ها و فضاهای سبز گرفته تا شهربازی‌ها، موزه‌ها و سینماها، کودکان در تهران می‌توانند از تجربه‌های جذاب و آموزشی لذت ببرند.
X