logoSmall

مجموعه های ایران فان

آشنایی با موجودات دریایی در تهران، اقیانوس پارک

امتیاز کاربران

از 2 رأی

اگه بخواهیم به شگفتی ها و عجایب اقیانوس ها نیم نگاهی بندازیم هم باید تا صبح درباره ی آن حرف بزنیم. اقیانوس ها و دریا ها درصد زیادی از کره ی زمین را تشکیل می دهند و در این بین محل زندگی بسیاری از موجودات شناخته شده و یا حتی شناخته نشده ای است که شگفتی های خارق العاده ای دارند.
باگزلند و جانگل لند

امتیاز کاربران

از 1 رأی

ژوراسیک اسپایدر پارک

امتیاز کاربران

از 1 رأی

اگر می خواهید سفری به دل طبیعت برای آشنایی با حیوانات منقرض شده یا در حال انقراض داشته باشید گزینه ی اول و آخر شما مجموعه های ژوراسیک پارک است.
رویا پارک

امتیاز کاربران

از 1 رأی

گل سرسبد مجموعه ی دارآباد یعنی رویا پارک با داشتن چندین بخش جذاب عکاسی و خطای دید برای شما خاطرات خوشی را به ارمغان می آورد. شما می توانید در دنیای بی انتهای خیال غرق شوید وخاطره هایی را در قاب دوربین ثبت کنید که در هیچ جایی نمی توانید چنین تجربه هایی را داشته باشید.
دکتر لند

امتیاز کاربران

از 1 رأی

بچه ها در سنین پایین تر رویاهای فراوانی را برای خود دارند که وقتی بزرگ شدند می خواهند به آنها برسند. اکثر بچه ها رویای دکتر شدن و کمک به دیگران را در سر خود می پرورانند. اگر می خواهید کودکان را با دنیای دکتر ها آشنا کنید قطعا بهترین جا برای اینکار دکتر لند است.
اقیانوس پارک

امتیاز کاربران

از 2 رأی

اقیانوس ها و دریاها از شگفت انگیز ترین خلقت های خداوند بوده است که بشر هنوز قادر نبوده تمامی این شگفتی ها را کشف کند. ولی به جرات می توان گفت شگفتی های دریا تمامی ندارد. دریاها جزو زیبا ترین خلقت های خداوند است و همانطور که می دانید بیشتر کره ی زمین را همین دریاها و اقیانوس ها پوشانده است.
X