logoSmall

ویدئویی از اقیانوس پارک واقع در بوستان آب و آتش

ویدئویی که در این قسمت مشاهده می کنید، ویدئو یکی از جذاب ترین بخش های مجموعه ایران فان است که در آن به بررسی اعماق دریا و شگفتی های دیدنی زیر آب می پردازد.

مجموعه اقیانوس پارک با داشتن بخش های مختلف و جذاب سعی بر این داشته است، که کامل ترین اطلاعات را در مورد موجوداتی که زیر دریا زندگی می کنند به شما ارائه دهد. از جمله ی این بخش های بسیار جذاب و دیدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- تندیس عروس دریایی با زباله های پلاستیکی

در ابتدای امر که وارد مجموعه دیدنی اقیانوس پارک می شوید با سازه ی دیدنی مجسمه عروس دریایی آشنا می شوید که از تکنیک خطای دید در ساخت آن استفاده شده است. نکته ی جالب تر این بخش آنجاست که تمام این مجسمه با زباله های دور ریختنی و پلاستیکی ساخته شده است که زیبایی این مجسمه را چند برابر کرده است.

 

2- دریاچه آب شیرین با ماهی های در حال انقراض

پس از گذر از بخش تندیس عروس دریایی به جذاب ترین بخش اقیانوس پارک می رسیم. دریاچه آب شیرین مجموعه با داشتن انواع گونه های ماهی که تعدادی از آن ها گونه های در حال انقراض هستند توجه هر بیننده ای به خود جذب می کند. علاوه بر این در اطراف این دریاچه آیتم های جذاب عکاسی وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

 

3- قطب شمال اقیانوس پارک

می رسیم به بخش دیدنی اقیانوس پارک یعنی قطب شمال این مجموعه. کلاه کاپشن خود را بپوشید که قرار است حسابی از سرما یخ بزنیم. در این بخش می توانید با انواع گونه های جانوری که در قطب شمال زندگی می کنند آشنا شویم و با آنها عکس یادگاری بگیریم.

 

4- غول پیکر های زیر آب

حالا نوبت می رسد به بخشی که برای خیلی از بازدید کنندگان جذابیت زیادی دارد یعنی بخش معرفی حیوانات غول پیکر زیر دریا!

در این بخش به معرفی کامل گونه های جانوری که از نظر ابعاد بسیار بزرگ هستند پرداخته می شود. البته باید بگم به سادگی از آیتم های عکاسی این بخش عبور نکنید چراکه می توان عکس های بسیار حرفه ای در این بخش ثبت کرد.

 

5- بانک ژنتیک گونه های آبزی ایران

یکی از بخش هایی که واقعا حیرت آور و دیدنی است بانک ژنتیک اقیانوس پارک تهران است. در این بخش ژنتیک گونه های آبزی ایرانی از سرتاسر ایران جمع آوری شده است که می توانید اطلاعات بسیار مفیدی درباره ی آن ها بدست آورید.

 

6- نقاشی زیر دریا با بچه ها

آخرین بخش اقیانوس پارک یک بخش فانتزی برای بچه هاست که همراه با موزیک و نورپردازی می توانند بخش های زیر آب را رنگ آمیزی کنند.

در آخر هم به بخش فروشگاه سوغاتی ها می رسیم که شما می توانید برای تهیه ی یادگاری از مجموعه اقیانوس پارک تهران از آن اقدام نمایید.

امیدواریم که با بازدید از مجموعه اقیانوس پارک تهران لحظات خوشی را سپری کنید.

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
;

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خرید بلیط اقیانوس پارک

از وب سایت رسمی مجموعه
X