logoSmall

ویدئویی از مجموعه تفریحی شهدای دریاچه خلیج فارس (چیتگر)

مجموعه دریاچه خلیج فارس تهران

دریاچه خلیج فارس تهران یک مجموعه فرهنگی و تفریحی است که در قلب پایتخت ایران واقع شده است. این دریاچه با مساحتی بیش از 500 هکتار، یکی از بزرگ ترین و معروف ‌ترین دریاچه ‌های مصنوعی ایران محسوب می ‌شود. با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فردی که این دریاچه دارد، این مجموعه به عنوان یک مقصد تفریحی و گردشگری برتر شهر تهران شناخته می‌ شود.

دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس با امکانات متنوعی از جمله پارک ‌ها، مسیر های دوچرخه ‌سواری، فضا های سبز و محیط بازی ‌های کودکان، به عنوان یک مکان ایده‌ آل برای خانواده ‌ها و گروه ‌های دوستانه برای گذراندن اوقات فراهم کرده است. همچنین، محلی مناسب برای تماشای طبیعت و پرندگان آبزی بوده و این ویژگی‌ ها باعث جلب جذابیت گردشگران شده است.

در اطراف دریاچه چیتگر بسیاری از تفریحات مخصوص خانواده مانند تراماپولین، سرسره های بادی، تفریحات واقعیت مجازی و (VR)، رول گلایدر، سافاری وحشت چیتگر و خانه ی وارونه از محبوب و پربازدید ترین تفریحاتی است که می توانید در اطراف دریاچه پیدا کنید.

بعلاوه، دریاچه خلیج فارس تهران به عنوان یک مرکز فعالیت ‌های آبی نیز شناخته می ‌شود. امکاناتی مانند اجاره قایق‌، اسکوتر آبی، و ورزش ‌های آبی دیگر، به بازدید کنندگان این امکان را می ‌دهد تا لحظاتی پر از هیجان را در آب های آرام و صاف دریاچه سپری کنند.

این دریاچه به علت داشتن رستوران ها و کافی شاپ های معروف هم مقصد بسیاری از گردشگرانی است که قصد دارند چند ساعتی را از روز هاش شلوغ شهری دوری کنند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
;

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خرید بلیط مجموعه دریاچه چیتگر

از وب سایت رسمی مجموعه
X