logoSmall
معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان1

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان

وقت فصل ننه سرما از راه می رسد شهر می شود عروس سفید پوش و تازه زیبایی های شهر نمایان می شود.

مخصوصا تهران که با داشتن کافه ها و خیابان های دلنشین و مکان های تفریحی زیبا و جذاب می تواند بهترین روز های سال را رقم بزند.

در این فصل و مخصوصا زمانی که شهر از برف پوشیده می شود حرام مطلق است که در خانه بمانید و چرخی داخل شهر نزنید.

اصلا مگر می شود برف زمستانی شروع به باریدن کند و آدم دلش نخواهد شال و کلاه خود را بپوشد و قدمی در این هوای دلنشین زمستانی نزند؟

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان به شما کمک کنیم تا بهترین جاها را برای گشت و گذار در این فصل پیدا کنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنید. پس در ادامه همراه ایران فان باشید.

 

سورتمه تهران؛ تفریحی که از آن سیر نمی شوید

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان سورتمه تهران

اولین مقصدی که به عنوان مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان و همچنین برای گردش در روز های سرد زمستانی باید تو اولویت خودتون قرار دهید سورتمه تهران است. این سورتمه در ارتفاعات دربند واقع شده است و منظره ی باور نکردنی از شهر تهران را به شما ارائه می دهد.

سورتمه تهران با داشتن بیش از 1200 متر طول مسیر یکی از طولانی ترین مسیرهای سورتمه سواری کشور محسوب می شود. سورتمه تهران به قدری جذاب و هیجان انگیز است که تا مدت ها یاد و خاطره لحظات شیرین آن از خاطرتان پاک نمی شود.

سورتمه تهران طوری جذاب و هیجان انگیز است که هر دفعه از آن بازدید کنید انگار بار اول است که به سورتمه تهران می روید.

برای دریافت بلیط سورتمه تهران از وبسایت رسمی ایران فان اینجا کلیک کنید.

 

دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر همینجوری یکی از جاذبه های دیدنی تهران محسوب می شود که خیلی از تهرانی ها به خاطر آن به سمت غرب تهران راهی می شوند. حالا فکر کنید می توانید این دریاچه ی زیبا را در فصل زمستان و در زمانی که شهر تور سفید عروس پوشیده است ببینید.

شما می توانید علاوه بر لذت بردن از دریاچه و گشت و گذار اطراف آن از کافه های و رستوران های متعدد اطراف دریاچه نیز استفاده کنید و با یه لیوان قهوه ی داغ لذت بردن از فصل زمستان را چند برابر افزایش دهید.

همچنین شما می توانید از مراکز تفریحی اطراف دریاچه نیز استفاده کنید و لحظات خوشی را سپری کنید. از جمله این تفریحات می توان به خانه وارونه اشاره کرد که یکی از محبوب ترین آیتم هایی است که می توانید در اطراف دریاچه پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر دریافت بلیط از وبسایت رسمی ایران فان اینجا کلیک کنید

 

پیست اسکی توچال

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان توچال

امکان ندارد تهران زندگی کنید و اسم این پیست به گوشتان نخورده باشد. توچال، یکی از شاخص‌ ترین پیست‌ های اسکی ایران، در نزدیکی پایتخت تهران واقع شده و یک مقصد بسیار محبوب برای علاقه ‌مندان به این ورزش سردسیر است.

با طبیعت و منظره ی خیره‌ کننده ‌ای که در فصل زمستان به خود می ‌گیرد و امکانات عالی که این پیست ارائه می ‌دهد، توچال به یکی از بهترین مکان ‌های اسکی در منطقه تبدیل شده است.

توچال در شمال تهران و در محدوده جنوب شرقی رشته کوه البرز قرار دارد. این مکان تفریحی در ارتفاع 3,600 متری از ارتفاعات البرز قرار گرفته است.

موقعیت جغرافیایی پیست اسکی توچال باعث شده تا این مجتمع در فصل زمستان به عنوان یکی از بهترین مراکز اسکی در ایران شناخته شود.

توچال به عنوان یک مجتمع اسکی کامل از امکانات کاملی برخوردار است. پیست‌ های متنوعی با اندازه ‌ها و سطوح مختلف برای افراد مبتدی تا حرفه ‌ای در پیست توچال فراهم شده است.

این پیست ‌ها با منظره خیره ‌کننده کوهستانی و درختان برفی اطراف، تجربه ‌ای منحصر به فرد از اسکی را به ارمغان می ‌آورند.

توچال دارای تله ‌کابین‌ های مدرن و پیشرفته‌ ای است که افراد را به راحتی به ارتفاعات بالا می ‌برند.

این تله ‌کابین ‌ها فرصتی را برای لذت بردن از مناظر دیدنی البرز ایجاد می ‌کنند. همچنین، تله کابین مخصوصی نیز در این مجتمع واقع شده که امکان اسکی در فاصله‌ های طولانی را فراهم می‌سازد.

توچال امکانات آموزش اسکی برای مبتدیان را فراهم کرده و اساتید مجربی در این زمینه به خدمت گردشگران می ‌باشند.

علاوه بر این، امکان اجاره تجهیزات اسکی نیز در این مجتمع وجود دارد، که برای افرادی که تازه با این ورزش آشنا شده ‌اند یا تجهیزات لازم را ندارند، امکان دسترسی آسان به این تجهیزات را فراهم می ‌کند.

علاه بر این توچال دارای مراکز خدماتی و رفاهی گسترده است که شامل رستوران ‌ها، کافی‌شاپ‌ ها و فروشگاه‌ های مختلف می ‌شود.

این امکانات به بازدید کنندگان این امکان را می ‌دهد که علاوه بر فعالیت‌ های ورزشی، لحظاتی شاد و خاطره ‌انگیز را در محیطی دلنشین و ارام سپری کنند.

 

پیست اسکی آبعلی

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان آبعلی

به عنوان مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان  می توان به پیست اسکی آبعلی نیز اشاره کرد که یکی دیگر از پیست های اسکی که می توانید در فصل زمستان به آن سری بزنید بدون شک پیست اسکی آبعلی می باشد. پیست اسکی آبعلی یکی از زیبا ترین و معروف‌ ترین مراکز اسکی در ایران است.

این پیست که در قلب رشته کوه‌ های البرز و در نزدیکی شهر تهران قرار گرفته است، با مناظر طبیعی خیره‌ کننده یک مقصد محبوب برای علاقمندان به این ورزش و گردشگران است.

پیست اسکی آبعلی در فاصله نسبتاً کمی از تهران، در استان البرز و در ارتفاعات بالای ۲۶۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا فصل اسکی در پیست اسکی آبعلی از آبان تا فروردین باشد.

پیست آبعلی به دلیل پیست ‌های متنوع و با کیفیت، تجهیزات مدرن اسکی و اسنوبرد، از یکی از بهترین مراکز اسکی در ایران محسوب می ‌شود.

پیست ‌های اختصاصی برای مبتدیان تا حرفه ‌ای و حتی پیست‌ های فراهم شده برای تجربه اسکی در شب، تجربه ‌ای چندگانه را به بازدید کنندگان ارائه می‌ دهد.

در آبعلی، مدرسان مجرب با ارائه دوره‌ های آموزش اسکی به تازه‌ کاران، این امکان را می ‌دهند تا حتی افرادی که تازه با این ورزش آشنا شده‌ اند، بتوانند با اطمینان و مهارت لازم اسکی کنند. همچنین، امکان اجاره تجهیزات اسکی نیز در اینجا وجود دارد.

همچنین تله ‌کابین ‌های مدرن آبعلی، بازدید کنندگان را به ارتفاعات بالا می ‌برند و امکان لذت بردن از مناظر زیبای البرز را فراهم می‌ کند. همچنین، امکانات حمل ‌و نقل در اطراف پیست ‌ها، به دسترسی آسان به نقاط مختلف این مرکز اسکی کمک می ‌کند.

علاوه بر این آبعلی دارای امکانات و خدمات رفاهی زیادی است که شامل رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها با منو های متنوع، فروشگاه ‌ها و مراکز خدماتی مختلف می ‌شود.

این امکانات به بازدید کنندگان این مرکز اسکی این امکان را می ‌دهد تا علاوه بر فعالیت ‌های ورزشی، لحظاتی شاد و خاطره ‌انگیز را در محیطی دلنشین و گرم سپری کنند و از زمستان خود بهترین استفاده را ببرند.

 

پیست اسکی دیزین

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان دیزین

یکی دیگر از مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان  پیست اسکی دیزین در دل کوه های اطراف تهران می باشد. در قلب کوهستان ‌های البرز یکی از مهیج ترین و محبوب ترین پیست های اکسی تهران واقع شده است، و آن هم پیست اسکی دیزین است.

پیست اسکی دیزین به عنوان یکی از مقاصد برجسته اسکی در ایران بسیار شناخته شده است. این پیست با مناظری خیره ‌کننده از رشته کوه‌ های البرز و امکانات برجسته ‌ای که ارائه می ‌دهد، تبدیل به یک مقصد محبوب برای علاقمندان به اسکی و ورزش ‌های زمستانی شده است.

پیست اسکی دیزین در شمال تهران، در منطقه چالوس، در دل رشته کوه البرز واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی، علاوه بر دسترسی آسان از تهران، به بازدید کنندگان این پیست امکان دسترسی به یک منظر طبیعی فوق ‌العاده را می ‌دهد.

پیست اسکی دیزین به عنوان یک پیست مدرن و با تجهیزات به ‌روز، امکاناتی را برای ورزشکاران اسکی ارائه می‌ دهد. از تله‌ کابین‌ ها و گنبد تا تجهیزات اسکی و امکانات اجاره، همه چیز به گونه ‌ای است که تجربه اسکی در اینجا به یک لحظه حیرت ‌انگیز تبدیل می ‌شود.

پیست اسکی دیزین دارای مسیر  های متنوعی است که از مبتدی تا حرفه ‌ای می ‌پذیرد. این مسیر ها با توجه به شیب و مشخصات فیزیکی هر کدام، تجربه ‌ای فراز و زیر را برای اسکی ‌بازان فراهم می ‌کنند. طبیعت دست نخورده البرز اطراف پیست‌ ها، زیبایی استثنایی را به تصویر می‌ کشد.

پیست اسکی دیزین امکانات آموزش اسکی را برای مبتدیان نیز فراهم کرده و اساتید مجرب به آموزش این ورزش می ‌پردازند. این به افراد تازه ‌وارد به دنیای اسکی این امکان را می‌ دهد تا با اطمینان و امنیت بالا به این ورزش مهیج پرداخته و لذت ببرند.

پیست اسکی دیزین دارای فضا های رفاهی از قبیل رستوران‌ ها، کافی ‌شاپ‌ ها و فروشگاه‌ های متعددی است. این امکانات، پس از یک روز پر انرژی و مهیج در پیست، به بازدید کنندگان این امکان را می‌ دهند تا در یک محیط دلنشین و گرم، لحظات خوبی را سپری کنند.

 

بام تهران؛ لوکیشن عالی برای عکس های زمستانی

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان بام تهران

اگر قصد این رو دارید که یک شهر سفیدپوش شده رو از بالا تماشا کنید و عکس های حرفه ای را ثبت کنید بهتر است به بام تهران نیز سری بزنید. بام تهران با داشتن چشم انداز فوق العاده از تهران سبب شده که خیلی ها برای گشت و گذار و دور شدن از شلوغی های شهر این مقصد را انتخاب کنند.

هیچ فرصتی بهتر از فصل زمستان نمی توانید پیدا کنید که بتوانید به بام تهران سر بزنید پس این فرصت را از دست ندهید.

 

پارک جنگلی لویزان تهران؛ مقر اصلی برف بازی در تهران

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان جنگل لویزان

نوبتی هم باشه نوبت به برف بازی و پرتاب گوله برفی به هم رسیده است. اینجا جنگل لویزان و یکی از اصلی ترین مقر های برف بازی در فصل زمستان است. فقط با احتیاط وارد این جنگل شوید چون ممکنه با یک گوله برفی که مستقیم داره به سمت شما میاد مواجه شوید.

می توانید از طبیعت بی نظیر جنگل لویزان لذت ببرید و در کنار خانواده بهترین لحظات زمستان را سپری کنید. جنگل لویزان به عنوان یکی از مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان بشدت توصیه می شود که سری به آن بزنید.

 

خیابان ولیعصر تهران؛ زمستان بدون قهوه داغ امکان ندارد

معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان خیابان ولیعصر

یکی دیگر از مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان خیابان ولیعصر است. امکان ندارد برف بیاید و زمین پر از برف شود و آدم دلش نخواهد همراه با یک فنجان قهوه داغ داخل خیابان های شهر قدم بزند. خیابان ولیعصر هم که از آن دست خیابان هاست که هم فال است هم تماشا.

هم می توانید از لذت قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر لذت ببرید؛ و هم اونقدر کافه دارد که می توانید حالا حالا ها نگران ذخیره قهوه خود نشوید. زمستان شد و زمین سفید پوش اصلا خیابان ولیعصر را از دست ندهید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی مکان های دیدنی تهران در فصل زمستان پرداخته شد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

X