logoSmall

ویدئویی از سرزمین افسانه ها (برج میلاد)

ویدئویی که در این بخش قرار داده شده، معرفی مجموعه سرزمین افسانه های برج میلاد مجموعه ایران فان است. مجموعه ای که با داشتن بخش های مختلف جذاب و دیدنی شما را به دل تاریخ کهن ایران زمین وارد می کند.

سرزمین افسانه های برج میلاد یکی از محبوب ترین مجموعه های ایران فان از نگاه مخاطبین است که ماهانه بازدید کنندگان بسیار زیادی را از سراسر ایران جذب می کند.

داستان های غنی که از ایران زمین در این مجموعه روایت می شود باعث شده حتی بسیاری از گردشگران خارجی نیز جذب مجموعه سرزمین افسانه ها برج میلاد شود. مجموعه سرزمین افسانه های ایرانی به چند بخش کلی تقسیم می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

اسطوره های افسانه های ایرانی

در ابتدای امر که وارد مجموعه جذاب سرزمین افسانه ها می شوید وارد پیچ و خم های شاهنامه و روایت هایی فردوسی از اسطوره های ایرانی که در این کتاب تاریخی ایرانیان از آن ها نام برده شده است می شوید. روایت های رستم که در صدر تمامی این روایت هاست و شما می توانید با گوش سپردن به این داستان ها به شاهکار فرهنگ ایران زمین بیشتر از قبل افتخار کنید.

 

دیو های دنیای قصه

تمامی اسامی دیو ها اجنه ای که در طول کودکی شنیده ایم در دو بخش بسیار جذاب و ودیدنی به تصویر کشیده شده است. فولاد زره و مادر فولاد زره، لولوخور خوره و کلی دیو اجنه ای که می شناسید همگی در این بخش ها برای روایت قرار گرفته اند.

 

شهرزاد قصه گو

یکی دیگر از بخش های بسیار جذاب مجموعه سرزمین افسانه های ایران فان شهرزاد قصه گو است. داستان هایی که از شهرزاد قصه گو شنیده ایم همگی در این بخش به نمایش درآمده اند. قصه های هزار و یک شب  مانند قصه علاالدین و ماهی گیر غول همگی به صورت نمایشی در این بخش به تصویر کشیده شده اند.

 

قصه های کودکان زیر 12 سال

در ادامه کودکان به بخش جذابی هدایت می شوند که تمامی قصه ها و داستان هایی که مناسب سن رده آن ها هست برایشان روایت می شود. از جمله کدو قلقله زن که به صورت نمایشی برای بچه ها نشان داده می شود.

 

تالار مشاهیر ایرانی

در ادامه ی گشت و گذار هایمان می رسیم به تالار مشاهیر ایران جایی که می توان احساس غرور ملی را کاملا حس کرد. در این تالار به معرفی اسطوره های جاودان ایرانی پرداخته می شود که تا به ما یادآوری کنند با از خود گذشتگی این جوانمردان است که ایران سربلند تر از قبل باقی مانده است. پس از این بخش می توانید از فروشگاه یادگاری مجموعه سرزمین افسانه ها برج میلاد، بخشی از خاطرات خودتان را برای همیشه به یادگار نگه دارید.

4.1 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
;

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خرید بلیط سرزمین افسانه ها

از وب سایت رسمی مجموعه
X