logoSmall
بهترین هتل های جزیره کیش

11 تا از بهترین هتل های جزیره کیش

جزیره کیش، یکی از زیبا ترین و معروف ‌ترین جزایر ایران در خلیج فارس است. این جزیره با داشتن آب و هوای گرم و معتدل، سواحل شنی زیبا، دریای آبی و صاف، و امکانات تفریحی متنوع، مقصدی ایده‌ آل برای تعطیلات و گردشگری است. اما یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های هر سفر، انتخاب هتل مناسب برای اقامت است.

قطعا انتخاب یک هتل مناسب و با کیفیت می تواند تجربه لذت بردن از سفر را چند برابر بیشتر کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین و معروف ترین هتل های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل ‌هایی که در این مقاله معرفی می ‌شوند، از نظر امکانات، خدمات، موقعیت مکانی، نظرات کاربران و امتیازات در سایت ‌های رزرو هتل بررسی و انتخاب شده‌ اند.

هر یک از این هتل‌ ها خصوصیات و ویژگی ‌های منحصر به فرد خود را دارند که می ‌تواند تجربه ‌ی اقامت شما را در جزیره کیش به یاد ماندنی کند.

در ادامه همراه ایران فان باشید تا بیشتر با این هتل ها آشنا شویم.

 

1- هتل داریوش کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل داریوش کیش، یکی از معروف ‌ترین هتل‌ های پنج ستاره کیش است که در سال ۱۳۸۲ با مجموع ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانا های لوکس با ظرفیت ۵۰۰ نفر ساخته شد. معماری این هتل با الهام از بنای باستانی و اصیل کاخ‌ های آپادانا و تچر در تخت جمشید طراحی و پیاده ‌سازی شده است.

این هتل، یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است. همچنین، این هتل امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند.

اگر به دنبال جایی هستید که در کنار خانواده بتوانید بهترین ساعات خود را سپری کنید قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش است.

شما می توانید همین الان با یک تخفیف تکرار نشدنی و استثنایی بلیط مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش را از وبسایت رسمی ایران فان تهیه نمایید.

 

2- هتل ترنج کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل ترنج کیش، یکی از هتل‌ های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش است که بر روی آب ‌های خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل در دو فاز ساخته شده که فاز اول آن بر روی آب و فاز دوم آن در ساحل جزیره واقع شده. تمامی اتاق‌ های این هتل شامل 100 اتاق، کف شیشه‌ ای دارند که می ‌توانید زیر پای خود دریا را ببینید. هتل ترنج با ارائه خدمات متنوع و مدرن، تجربه‌ ای خاطره ‌انگیز برای میهمانان خود فراهم می ‌کند.

 

3- هتل میراژ کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل میراژ کیش، یکی از هتل ‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش است که در سال 1397 افتتاح شد. این هتل دارای 177 اتاق و سوئیت مجهز است. ساختمان این هتل با معماری خاص و مدرن در 8 طبقه بنا شده است. این هتل نزدیک به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت ‌اسکی، قایق ‌سواری، غواصی و … به فاصله 800 متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله 450 متری قرار دارد.

 

4- هتل پارک مارینا کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل پارک مارینا کیش، یکی از هتل ‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش است که در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد. این هتل دارای 186 اتاق و سوئیت با طراحی داخلی زیبا و چیدمان شیک است. هتل مارینا پارک کیش در زیبا ترین نقطه جزیره کیش واقع شده و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال 1390 به بهره برداری رسید. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی ارائه می ‌دهد.

 

5- هتل ویدا کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل ویدا کیش، یکی از هتل ‌های پنج ستاره و مجهز جزیره کیش است که در بلوار موج و در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از ساحل قرار دارد.  این هتل در سال ۱۳۹۶ به بهره‌ برداری رسیده و جزو هتل‌ های تازه ‌تاسیس کیش محسوب می ‌شود. هتل ویدا دارای ۱۲ طبقه و با داشتن ۱۴۴ اتاق لوکس و سوئیت‌ های مجلل و در مجموع با ظرفیت ۳۰۰ تخت، آماده خدمت ‌رسانی به گردشگران است.

 

6- هتل فلامینگو کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل فلامینگو کیش، یکی از هتل‌ های چهار ستاره و لوکس جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث شده است. این هتل با طراحی زیبا به شکل دلفین، دارای ۲۰۰ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. هتل فلامینگو با داشتن امکاناتی چون سالن کنفرانس، صندوق امانات در لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، گشت جزیره و بازار، آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز است.

 

7- هتل بین المللی کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل بین المللی کیش، یکی از هتل ‌های پنج ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده و دارای ۱۴ طبقه و ۳۴۲ واحد اقامتی مجزا است. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های این هتل با امکانات رفاهی عالی، منظره ‌ای فوق ‌العاده از خلیج فارس ارائه را می ‌دهند. همچنین، این هتل امکاناتی چون مجموعه آبی، سالن بازی کودکان، ماساژ، سالن زیبایی و کافی‌ شاپ نیز برای رفاه میهمانان فراهم کرده است.

 

8- هتل پارمیس کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل پارمیس کیش، یکی از هتل ‌های پنج ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. این هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا شده و دارای ۱۶۸ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی می ‌باشد. هتل پارمیس در میدان پردیس واقع شده و دسترسی آسان به مراکز خرید و مناطق تفریحی جزیره دارد. این هتل امکاناتی چون سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، آرایشگاه، فروشگاه مواد غذایی، دستگاه واکس کفش، خشکشویی، اینترنت پرسرعت و پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو ارائه می ‌دهد.

 

9- هتل آرامیس کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل آرامیس کیش، یکی از هتل ‌های چهار ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در میدان پردیس واقع شده و دارای ۴ طبقه و ۶۴ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ شده است. هتل آرامیس با محیطی آرام و دلنشین، قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به میهمانان ارجمند هدیه دهد.

 

10- هتل ارم کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل ارم کیش، یکی از هتل‌ های چهار ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. این هتل دارای ۲۴۳ اتاق در ۹ طبقه است. هتل ارم کیش در نزدیکی ساحل واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید دارد. این هتل امکاناتی چون اینترنت رایگان با حجم محدود، فروشگاه و مرکز خرید اختصاصی، تجهیزات بدنسازی، خدمات نگهداری کودک و اجاره خودرو ارائه می ‌دهد.

 

11- هتل آریان کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل آریان کیش، یکی از هتل ‌های چهار ستاره جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۸ تأسیس شده. این هتل در میدان امیر کبیر واقع شده و دارای ۶۸ واحد اقامتی در ۳ طبقه است. هتل آریان کیش در نزدیکی بازار های پانیذ و مروارید و پردیس قرار گرفته است. این هتل خدمات متنوعی از جمله اینترنت رایگان، لابی، آسانسور، سالن کنفرانس و ترانسفر استقبال را ارائه می ‌دهد.

 

سخن پایانی

جزیره کیش با داشتن هتل‌ های متنوع و لوکس، امکانات رفاهی برتر و فرصت ‌های تفریحی فراوان، مقصدی ایده ‌آل برای گردشگران است. امیدواریم با معرفی بهترین هتل ‌های این جزیره، در انتخاب محل اقامت خود یاری ‌رسانده باشیم.

سفر خوش!

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
;

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خرید بلیط مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش

از وب سایت رسمی مجموعه
X