logoSmall
لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

7تا از لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

جزیره کیش، با سواحل درخشان و آب‌ های نیلگون خلیج فارس، به‌ عنوان مقصدی رؤیایی برای گردشگران شناخته شده می شود.

یکی از جذابیت ‌های منحصر به ‌فرد این جزیره، رستوران‌ های لوکس آن است که با طراحی داخلی زیبا، نور پردازی هنرمندانه، و فضایی دل‌ نشین، تجربه ‌ای بی ‌نظیر را برای مسافران ارائه می ‌دهند.

از غذا های محلی با چاشنی‌ های اصیل ایرانی تا خوراکی‌ های بین‌ المللی و با توجه به هر سلیقه ای می توان غذایی در رستوران های جزیره کیش پیدا کرد. در این مقاله به بررسی لوکس ‌ترین رستوران‌ های کیش می ‌پردازیم پس در ادامه همراه ایران فان باشید.

 

1- رستوران میرمهنا کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران میرمهنا یکی از رستوران‌ های لوکس و مدرن در جزیره کیش است.  این رستوران در خیابان پروین اعتصامی، روبروی هتل آبادگران قرار دارد. منوی این رستوران بسیار کامل و متنوع است و انواع غذا های دریایی و محلی با کیفیت درجه یک سرو می ‌شود.

از میان غذا های رستوران میرمهنا، ماهی شوریده، قلیه ماهی، قلیه میگو، کباب یونانی و شیشلیک بسیار طرفدار دارد.

رستوران میرمهنا بخاطر فاصله بسیار کم با دریا و ساحل شنی، موسیقی زنده فوق العاده، همچنین منو غذای متنوع و سالاد بار کامل مورد توجه بسیاری از گردشگران است.

با توجه به اینکه موقعیت مکانی این رستوران در فاصله کمی از دریا قرار دارد، می توانید بعد از صرف یک غذای لذیذ در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس قدم زده و از مناظر چشم نواز اطراف لذت ببرید.

ساعت کاری این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12:30 الی 15:30 و 20 الی 24 است.

اگر قصد دارید در کنار لذت بردن از غذاهای سنتی جنوبی، یکی از خاص ترین ساعات عمر خود را تجربه کنید توصیه می کنم اصلا مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش از دست ندهید. همچنین شما می توانید همین الان با یک تخفیف تکرار نشدنی و استثنایی بلیط مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش را از وبسایت رسمی ایران فان تهیه نمایید.

 

2- رستوران پدیده کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران پدیده یکی از رستوران‌ های معروف و با کیفیت در جزیره کیش است. این رستوران در سال 1389 احداث شده و به عنوان بزرگ ترین رستوران سر پوشیده شناخته می‌ شود. مکان این رستوران در جاده جهان، نرسیده به میدان غروب واقع شده است.

یکی از جذابیت‌ های بی ‌بدیل این رستوران برای مشتریانش، لنگر 100 تنی است که ظرف مدت 35 روز ساخته شد و هم اکنون در کتاب رکورد های گینس ثبت شده است.

غذا های متنوع و با کیفیت و کامل ‌ترین سرویس ‌دهی توسط پرسنل مجرب سبب شده تا رستوران پدیده کیش برای میهمانی و دورهمی‌ های خانوادگی بهترین گزینه به حساب آید.

این رستوران در دو وعده ناهار و شام میزبان گرم میهمانان خود بوده و سانس ناهار از ساعت 12 الی 16 و سانس شام از ساعت 21:30 الی 1 بامداد می ‌باشد.

 

3- رستوران دارچین کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران دارچین یکی از رستوران‌ های معروف در جزیره کیش است. این رستوران در انتهای خیابان اندیشه و روبروی آوای خلیج فارس قرار دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذا های ایرانی و فرنگی می ‌باشد.

از جمله غذا هایی که در این رستوران سرو می ‌شود می ‌توان به انواع کباب، انواع خورشت، انواع ماهی، میگو و غذا های دریایی اشاره کرد.

رستوران دارچین با دکوراسیون زیبا و محیطی لوکس، یکی از بهترین گزینه‌ ها در بین رستوران های جزیره کیش است. همچنین، پرسنل حرفه‌ ای این رستوران با رفتار خوب و سرویس ‌دهی عالی، تجربه ‌ی خوبی را برای میهمانان فراهم می‌ کنند.

ساعات کاری این رستوران برای ناهار از ساعت 12:30 تا 17 و برای شام از ساعت 20:30 تا 24 است.

 

4- رستوران هواری کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران هواری یکی از رستوران‌ های معروف در جزیره کیش است. این رستوران در شهرک صدف، میدان گلستان، روبروی مسجد امام حسن مجتبی قرار دارد. هواری اولین رستوران محلی دریایی جزیره کیش است.

رستوران هواری با ارائه غذا های دریایی فوق العاده لذیذ و خوشمزه، توانسته مسافران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این رستوران علاوه بر غذا های دریایی، برخی از فست فود ها هم ارائه می ‌شود که می‌ تواند برای همراهان و کودکان شما دلچسب باشد.

ساعات کاری این رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 11:30 تا 12:30 است.

 

5- رستوران فودلند و فود کورت دامون کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران فودلند و فود کورت دامون دو رستوران معروف در جزیره کیش هستند.

رستوران فودلند یکی از شناخته ‌شده ‌ترین رستوران‌ های کیش است.  این رستوران فضای بسیار لوکس و مجللی دارد و توانسته است حس متفاوتی از رستوران ‌های فست‌ فود را در ذهن افراد تداعی کند. این رستوران در انتهای لاین غربی بازار مرجان قرار دارد. ساعات کاری این رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 2 بامداد است.

رستوران فود کورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده است. این فود کورت دارای 12 غرفه ی مختلف با انواع غذا های ایرانی، مکزیکی، چینی، هندی، ایتالیایی، فرانسوی، انواع غذا های دریایی و غذای سلامت می باشد. این رستوران در شمار جاذبه های گردشگری کیش قرار دارد.

هر دوی این رستوران‌ ها با ارائه غذا های متنوع و با کیفیت، تجربه‌ ی بسیار خوبی را برای میهمانان فراهم می ‌کنند.

 

6- رستوران عمو اکبر کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران عمو اکبر یکی از رستوران‌ های معروف و محبوب در جزیره کیش است. این رستوران در مجتمع حافظ، بلوار فردوسی قرار دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذا های دریایی اصیل جنوبی است.

از جمله غذا هایی که در این رستوران سرو می ‌شود می‌ توان به قلیه ماهی، شنیسل و ماهی کبابی اشاره کرد.

رستوران عمو اکبر با محیطی ساده و صمیمی، مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته می گیرد. این رستوران محیطی بسیار ساده و معمولی دارد ولی با این حال، با توجه به کیفیت بالای غذا هایی که سرو می ‌شود، محبوبیت زیادی در میان مردم دارد.

 

7- رستوران توتی فروتی کیش

لوکس ترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران توتی فروتی یکی از رستوران ‌های معروف در جزیره کیش است. این رستوران در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید قرار دارد. رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه‌ های توریستی کیش نیز شناخته شده است.

منوی این رستوران شامل انواع غذا های ایرانی و فرنگی با کیفیت بالایی است. پشت بام این رستوران که از چوب پوشیده شده، فضایی رویایی با دیدی به دریا به شما هدیه می دهد.

رستوران توتی فروتی در سال 1384 با هدف ارائه غذا های فرنگی وابسته به شرکت اینتر توریست کیش شروع به کار کرد. این رستوران با سرمایه ‌گذاری اولیه 600 میلیون تومان در بهترین و پرتردد ترین بخش جزیره کیش ساخته شده است.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا با معرفی بهترین و لوکس ترین رستوران های جزیره کیش به شما کمک کنیم تا در هنگام سفر بهترین ها را انتخاب کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

مطالب مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
;

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خرید بلیط مرکز سرگرمی خانوادگی میکامال کیش

از وب سایت رسمی مجموعه
X