logoSmall

ساحل مرجان کیش و تفریحات هیجان‌انگیزش را بشناسید

مدت پیشنهادی بازدید
ساعت دسترسی
شماره تماس
هزینه ورودی

فهرست مطالب

ساحل مرجان کیش یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی جزیره کیش است که مورد توجه زیادی قرار دارد. هر گردشگری که به این جزیره سفر می‌کند، لذت لم‌دادن در این ساحل رویایی خلیج‌فارس و تماشای موج‌های آرام و دلنشین دریا را با هیچ چیز دیگری جایگزین نمی‌کند.

کیش از جمله مقاصدی است که طول سال جذب مسافران دارد. از زمستان با آب و هوای دلپذیر جزیره، تا تعطیلات عید و حتی فصل تابستان، همیشه مسافرانی در اینجا پراز انرژی حضور دارند.

marjan kajak ساحل مرجان کیش و تفریحات هیجان‌انگیزش را بشناسید

ساحل مرجان کجاست؟

هرگز نمی‌توانید به کیش سفر کنید و ساحل مرجان را از دست بدهید. اقامت در این جزیره به شما این امکان را می‌دهد که از لذت بردن از ساحل دریا، گوش دادن به صدای موج‌ها و تماشای نور آفتاب که بر لبه موج‌ها می‌نشیند، خسته نشوید. مرجان‌هایی که عمرشان به پایان رسیده است، مانند اسفنج‌های سنگی شده‌اند و به این ساحل جلوه‌ای خاص و دلنشین داده‌اند.

ساحل مرجان

تفریحات ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان، جزیره‌ای بازاری برای دوچرخه‌سواری و تفریح‌های آبی است که خلاصه‌اش فال است و تماشا. این ساحل صخره‌ای است و شنا را باید فراموش کرد، اما جذابیتش به اندازه‌ای است که می‌توانید روزها و ساعت‌ها را در آنجا سپری کنید. از کنار صخره‌ها یا در اسکله‌های کوچک پارک ساحلی قدم بزنید و خستگی هفته‌های کاری را برطرف کنید. این ساحل با باغ پرندگان کیش نزدیک نیست، بنابراین برای دیدن آن باید از ماشین استفاده کنید.

بازار مرجان کنار پارک ساحلی مرجان واقع شده و برای خریدهای شما راحتی بیشتری فراهم کرده است. اگر علاقه‌مند به خریدها هستید، قطعاً اول به بازار مرکز خرید مرجان می‌روید و سپس به پارک ساحلی مرجان می‌پیوندید تا بوی دریا را احساس کنید.

diving marjan ساحل مرجان کیش و تفریحات هیجان‌انگیزش را بشناسید

چه تفریحاتی در ساحل مرجان منتظر شماست؟

در ساحل مرجان کیش، تفریحات آبی و ساحلی به شکلی استثنایی از جاذبه‌های تفریحی جزیره تجلی می‌یابد. اینجا جایی است که می‌توانید تجربه‌های هیجان‌انگیزی که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت، بدست آورید. فعالیت‌هایی مانند فلای‌بورد، جت‌اسکی، کایت‌سرفینگ، استفاده از قایق‌های تفریحی مانند بنانا و پاراسل، ساعت‌ها به شما احساس هیجان و لذت می‌بخشند.

غواصی را هم به این لیست اضافه کنید که بسیاری از افراد دوست دارند حتی یکبار در عمر، تجربه‌ای از این ورزش زیر آبی را داشته باشند. نگرانی از ناشناخته بودن آن نداشته باشید؛ زیرا مراکز آموزشی آماده‌ی شما برای ورود به دنیای زیر آب هستند و تمامی تکنیک‌های لازم را به شما آموزش می‌دهند.

sunset marjan ساحل مرجان کیش و تفریحات هیجان‌انگیزش را بشناسید

اگر به دنبال تجربه‌های آرام‌بخش‌تری هستید، چرا دوچرخه‌سواری را امتحان نمی‌کنید؟ مسیر دوچرخه‌سواری کیش از ساحل مرجان نیز عبور دارد. می‌توانید در همانجا دوچرخه کرایه کنید و تجربهٔ رکاب زدن کنار ساحل را به دست آورید، که واقعاً دل‌انگیز است. شاید هم دوست داشته باشید موتور چهارچرخ را امتحان کنید.

تماشای طلوع و غروب آفتاب، که دل‌انگیزتر از هر جای دیگر است. هنگامی که آفتاب بالا می‌آید، اغلب افراد هنوز در خواب هستند، اما منظرهٔ خیره‌کننده طلوع آفتاب در کنار ساحل مرجان بسیار زیباست. کمی وقت بگذارید و به تماشای بالاآمدن خورشید نشسته و لذت ببرید.

وقتی غروب فرا می رسد، پرتوهای دل انگیز زرد، نارنجی و قرمز آفتاب بر روی موج‌های رقصان پخش می‌شود. می‌توانید روی نیمکت یا در آلاچیق‌های ساحل مرجان کیش بنشینید و لحظه به لحظه غروب آفتاب را تماشا کنید.

آلاچیق و فضای سبز؛ محیطی برای لذت‌بردن از ساحل

خیالتان راحت باشد که ساحل مرجان کیش هیچگونه ناراحتی را برای شما به وجود نمی‌آورد. اما اگر به استراحت نیاز داشتید، فضاهای سبز، نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها برای استراحت شما در نظر گرفته شده‌اند. در اینجا می‌توانید کمی استراحت کرده و انرژی بگیرید، چرا که هنوز سرگرمی‌های دیگری منتظر شما هستند.

با وجود گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های قدرتمند، هر کسی می‌تواند صحنه‌های زیبای اطرافش را به عنوان خاطره‌ای از سفر ثبت کند. از ساحل مرجان کیش برای عکاسی کجا بهتر از این؟ از آسمان و دریا تا پارک و مرجان‌های معروف، همه چیز تماشایی است.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کیش که برای عکاسی بسیار مناسب است، اسکله تفریحی کیش است که مناظر زیبایی برای عکاسی دارد و همچنین برای تفریح و گردش انتخاب ایده‌آلی است.

ساحل مرجان کیش به دلیل سرگرمی‌ها و تجربه‌های بی‌نظیرش بی‌نظیر است. ماهی‌ها اغلب گروهی حرکت می‌کنند و اگر تکه‌ای نان در آب بیندازید، موجی از آن‌ها به سمتش حرکت می‌کنند. این منظره دل‌انگیز حس خیلی خوبی به شما می‌دهد. آب اینجا حسابی زلال است و می‌توانید ماهی، مرجان، صدف، حلزون و عروس دریایی را به‌راحتی تماشا کنید. اینجا همچون یک شهربازی و آکواریوم، بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

بعد از ورزش یا پیاده‌روی، یا حتی پس از خرید در بازار مرجان، ممکن است گرسنه شوید. بوی غذا از بوفه‌ها در فضای اطراف می‌پیچد و شاید اشتهای شما را تحریک کند. خوشبختانه، محل‌های خوبی برای تنوع غذایی در نزدیکی وجود دارد.

چند باربیکیو در ساحل نیز موجود است که اگر حوصله داشته باشید، می‌توانید غذای خوشمزه‌ای مانند کباب آماده کنید. همچنین در کنار پارک ساحلی مرجان، رستوران‌ها و بوفه‌های متنوعی مانند رستوران حافظیه و فودلند قرار دارند که می‌توانید بین غذاهای ایرانی و فست‌فود انتخاب کنید.

هتل نزدیک مرجان

بعضی از هتل‌های کیش که نزدیک به ساحل مرجان و بازار مرجان قرار دارند، شامل هتل‌های زیر هستند: هتل یاقوت کیش، هتل مارینا کیش، هتل داریوش کیش و هتل ارم کیش. با اقامت در این هتل‌ها، شما نیازی به تاکسی برای رفتن به ساحل مرجان یا بازار مرجان نخواهید داشت، زیرا همه در محل‌های مرکزی و استراتژیک قرار دارند.

بهترین زمان برای سفر به ساحل مرجان کیش از حدود ماه آبان تا آخر زمستان است. این فصل‌ها برای بازدید از ساحل مرجان به دلیل آب و هوای خنک‌تر و کمتر بشریت، بسیار مناسب‌تر هستند. همچنین این ماه‌ها برای افرادی که از گرما کلافه می‌شوند، زمانی ایده‌آل است تا لذت بردن از ساحل را تجربه کنند بدون اینکه مشکلاتی از جمله گرما را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش که نباید از دست بدهید

آدرس

ساعات فعالیت

ارتباط

پارکینگ

پارکینگ دارد

نتیجه نقد و بررسی ایران فان

0
امتیاز کلی این بررسی
5/5
ارزش هزینه به لذت
خوب 50%
سهولت در دسترسی
خوب 50%
تنوع امکانات
عالی 50%
نقاط قوت
نقاط ضعف
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

X